الإهداءات

العودة   منتديات ليدى مصر > ¬°•| الاقسام الــعـآمــة |•°¬ > ♥ النقاشات الجادة - آراء حرة - حوارات وقضايا هامة ♥
♥ النقاشات الجادة - آراء حرة - حوارات وقضايا هامة ♥ منتــدى النقاشات الجــادة والهـــادفة - أجتماعي ثقافي أدبي ترفيهي بتجدد مستمر للمواضيع التي لا تحمل تصنيفً معين ..

قديم منذ 2 أسابيع رقم المشاركة : 1
الأعضاء

اسماء غانم غير متواجد حالياً

افتراضي نكت قصيرة

نكت قصيرة مضحكة جدا
واحد بيتقدم لواحدة فابوها طلب منه مهر بـ 50 ألف جنيه، قالوا ليه ياعم الحاج هو انت حسبت الكيلو بكام.
واحد نام على السرير بالمقلوب، صحي الصبح لاقي رجليه معمصه.
حسنى مبارك في مرة سأل ملكة إنجلترا انتوا إزاى بتختاروا رئيس وزراء ذكي قالت له بسيطة سترى الآن فنادت على تونى بلير وسألته سؤال ابن امك وابوك ومش أخوك يبقى مين؟ فقال يبقى انا فنظرت لحسنى وقالت له شفت فقد أجاب بذكاء فرجع حسنى الى مصر منبهراً فنادى على نظيف وسأله ابن امك وابوك ومش أخوك ؟ فطلب نظيف وقت للإجابه فأعطاه الفرصة ثم عمل نظيف إجتماع وزارى وسألهم نفس السؤال فلم يرد إلا حبيب العادلى وقال يبقى أنا يافندم فقال له نظيف هل أنت متأكد من الإجابة فقال له نعم متأكد فذهب إلى حسنى وقال له الاجابه يافندم يبقى حبيب العادلى فرد حسنى وقال له أنت غبى غبى غبى الإجابة هى تونى بلير ياغبي.
الحمار في فرح أسد فقال له الأسد بس انا معزمتش حمير ايه اللي جابك فرحى، قاله أنا كنت زيك أسد ولما اتجوزت بقيت حمار.
واحد إشترى فراخ علشان يربيها فى قفص صدره.
مره نمر كان بيجرى ورا عربيه عشان يعاكس النمره.